Коштує десь 30 грн,думаю з другими дешевими також "прокатить" така доробка. Чому майже на всіх www.***.ua пишуть москальською? А українська "мертва мова мертвого народу" ?
конденсатор не такий ти взяв,як я казав,треба 0,1 мкф(на ньому написано 100n ),а втебе мабуть 100мкф,я ж кидав тобі фотки.
Я підходив до фізика, він мені сказав, що 100n - це 100 мкФ. (то так ,просто)
Я ж тебе питав, яка різниця. Так що тепер, мені перепаювати? Поясни яка різниця який конденсатор1мкФ чи 100 мкФ и яку функцію він виконує? Я просто не шарю.
Ветер в лицо... закат впереди... РОК в ушах...только ты и мот... и нету конечного пункта... дорога в вечность...(by SteelBiker)
SteelBiker, Перепаяти один конденсатор не важко.Тобі треба було підійти до радіоаматора або телемайстра Екранований провід захищає від електромагнітних перешкод,а кондесатор гасить їх повністю. Про різницю в ємності конденсаторів: по моїм дослідам треба взяти 0,1 мкФ, а не 1 мкФ(в 10разів більше) і тим більше не 100мкФ(в 1000 разів більше).Різниця очевидна ? А фізик повинен знати, що 100n це 100 нанофарад=0,1мкФ.Таких конденсаторів навалом у радянських магнітофонах,правда вони не такі маленькі як сучасні.Як правило вони зеленого,помаранчевого або синього кольорів.На фото вони найбільші за розміром. Чому майже на всіх www.***.ua пишуть москальською? А українська "мертва мова мертвого народу" ?
Сообщение отредактировал bym - Четверг, 13.11.2008, 00:03
Я сегодня поставил все как есть (с этим конденсатором), наводки нету! Но я еще не пробовал ездить, может будет врать из-за неправильного конденсатора, не знаю...
bym, а зачем экранировку с двух сторон на массу, ведь она проводит электричество, значит с низу дойдет вверх, и наоборот(на один контакт)... Я вообще не вешал массу и не было наводки (не с левого провода, не с экранировки!), но потом все таки присоединил, провода то припаяны уже.
Ветер в лицо... закат впереди... РОК в ушах...только ты и мот... и нету конечного пункта... дорога в вечность...(by SteelBiker)
qwe, Можна замінити.Але, якщо міняти провід на екранований доведеться біля датчика робити спайки,а так провід суцільний - не буде окислятись і відгнивати. SteelBiker, я підбирав конденсатор, щоб на високих обертах датчик встигав спрацьовувати,ТИ можеш експерементувати зі своїм.З екраном теж пробував - і чіпляти на масу і не чіпляти - раз нормально робить,а бувають скачки показів, особливо на великій швидкості.Тому в описаному мною варіанті обидва кінці садяться на масу ( так завжди робиться ) і з лівого проводу також.Принцип зрозумілий. Бажаю удачі. Чому майже на всіх www.***.ua пишуть москальською? А українська "мертва мова мертвого народу" ?
Сообщение отредактировал bym - Пятница, 14.11.2008, 01:02
bym, у тебя всё сделано основательно. Неверняка. Хоть в космос запускай. Я думал сделать так. Зашунтировать вход резистором окопо 1кОм. Что бы гасил наводки и не гасил полезный сигнал.
Приобрёл велокомпъютер и вот с какой целью: Использовать его в качестве тахометра. Есть режим, который показывает обороты. Но нужны обороты двигателя, а не колеса. По этому, датчик нужно расроложить вблизи генератора. Может быть, подобно датчику искры. Вот что меня остановило: 1. Помехи. Решение уже усть. 2. max число оборотов - 3600. ...?
Короче поставил я этот велокомп, но толком не тестировал.
bym, Я так и не понял сколько нужно выставлять радиус, ведь в велике я выставлял такой какой был написан на резине (26"), а почему на мопеде надо 22" до сих пор не пойму!
Ветер в лицо... закат впереди... РОК в ушах...только ты и мот... и нету конечного пункта... дорога в вечность...(by SteelBiker)