Чай
|
|
Liliok | Дата: Воскресенье, 23.07.2023, 10:30 | Сообщение # 1 |
Рядовой
Пользователь
Байк: .
Статус: Отсутствую
| Ребята, хочу удивлять гостей вкусным чаем, где и какой лучше брать?
|
|
| |
DenDenis | Дата: Вторник, 25.07.2023, 13:13 | Сообщение # 2 |
Рядовой
Пользователь
| Вітання! Я обожнюю різні чаї, особливо фруктові. Але в звичайнихсупермаркетах вибір мізерний, нема на що звернути увагу, занадто прості смаки ... Я любитель чогось незвичайного. Якось натрапив на магазин Coffeeok. Там величезний вибір чаю, є безліч цікавих смаків. Тож купити чай https://coffeeok.com.ua/ua/chay можете тут. І вамсподобатися і на гостей справить враження. Ціни дуже доступні та акції постійні, так що особисто я ставлю магазину 10 з 10. Приємних вам покупок і смачного чаю
|
|
| |
Liliok | Дата: Среда, 26.07.2023, 16:19 | Сообщение # 3 |
Рядовой
Пользователь
| О, дякую, що відгукнулись, прекрасний магазин. Бачу у них є не лише чай, а й багато інших цікавинок. Я вже придивилась нову турку сестрі на день народження) хочу саме скляну, виглядає ну дуже стильно.
|
|
| |
DenDenis | Дата: Среда, 26.07.2023, 16:23 | Сообщение # 4 |
Рядовой
Пользователь
| Будь ласка, користуйтеся) радий бути корисним. Моя дружина, до речі, теж замовила скляну турку
|
|
| |
Liliok | Дата: Среда, 26.07.2023, 16:25 | Сообщение # 5 |
Рядовой
Пользователь
| Значить у вашої дружини прекрасний смак)) ще придивилась засоби для чищення кавоварки, це мені теж потрібно.
|
|
| |
Fordana | Дата: Пятница, 18.08.2023, 08:58 | Сообщение # 6 |
Генерал-майор
Пользователь
Байк: сузуки