Якшо не впевнений в герметику то зроби так: видави трохи герметику і хай він застигне. Потім кинь його в бензин або в масло, або змішай і то і то докупи і подивися шо з ним буде. В мене з 3-ох герметиків фірми ABRO(всі були червоні) тільки один не розлізся, один взагалі десь в 2-а рази збільшився в розмірах і був схожий на слимака, а взагалі самі кращі результати показав силікон, той шо монтажний(в тюбику під пістолет), в нього і термостійкість нормальна і з маслом і бензином ніяк не реагуєі ціна набагато менша, при більшому тюбику, так шо тут нема чого боятися, знімай кришку, там на пів години роботи, ну максимум на годину. -= http://forum.scooterua.net =-
Перший раз як міняв масло то почистив фільтр. Було на 50% какашок. Коли відкривав кришку, порвав прокладку. Замінити не було чим і я замазав герметиком. Но герметик не витримував тиску масла в магістралі, і коли я заводив двигун, починало сочитись масло. Так-сяк справив. На наступну заміну масла вже не чистив. НО, Придумав як чистити не знімаючи кришку. Мусор збирається на сєточці знизу. якраз над болтом. Тому думаю зробити так: В 10кубовий шприц набрати соляри, і через голку побризгати вверх, через дирку на сіточку. Якшо нічо не витече, то потім акуратно викруткою пошкребти сітку, і подивитись, чи на ній нема слідів ніякого гумна. І якшо чисто , значить чисто. Можна і фонариком присвітити і подивитись. "СЧАСТЬЯ ДЛЯ ВСЕХ, ДАРОМ, И ПУСТЬ НИКТО НЕ УЙДЕТ ОБИЖЕННЫЙ!" (Рэдрик Шухарт)
Фильт загрязняется только при обкатке. Многие это подтверждают. Так, что чистить его рекомендую при первой замене масла. И не факт, что порвёшь прокладку при снятии крышки. Я порвал на 4 раз. Пришлось снимать для замены сальников кикстартера и сцепления. Капнул в место разрыва герметика - и все в порядке! СПАСИБО В РЕПУТАЦИЮ
У меня порвалась в первый же раз. Вышел из положения таким образом: Взял папку скоросшивателя, аккуратненько выбил прокладочку, нанёс на картер герметик, поставил прокладку, потом ещё слой герметика с другой стороны прокладки, поставил крышку. 4500тыс. км. поехал, пока всё нормально. Может кому пригодится такой метод. Не спеши, на тот свет всегда успеешь.
у меня фильтр был чистый.при замене масла каждый раз промывал промывочным маслом.на холостых 15-20 минут. фильтр расположен так,что очищается при сливе масла.за исключением волокон. на мой взгляд первый раз стоит заглянуть после 300км,а потом при замене масла просто промывать специальным промывочным маслом для авто. можно сделать многое:когда руки дружат с головой.
Согласен. У меня тоже был чистый. Теперь я знаю, что там делать нечего. Один раз на первом ТО посмотрел и тысяч 15-20 можно не заглядывать. Не спеши, на тот свет всегда успеешь.